czwartek, 6 lutego 2014

6 sposobów, żeby stracić wagę :-)))

Kochane myślicie zapewne, że to niemożliwe ???
Trzeba się katować niechcianymi dietami? Jeść to czego nie lubimy? Głodować aby wbić się w ukochaną kieckę ?
Nigdy w życiu :-).

Pół roku temu kiedy moja waga przekroczyła magiczne 70 kg, których nigdy nie miałam postanowiłam coś z tym zrobić !!!
Dieta ?
Ćwiczenia?
Katowanie się poprzez głód ?

NIE !!!!!!!! I JESZCZE RAZ NIE !!!

Po prostu zdrowy tryb odżywiania i codzienne spacery:-).
Będę Wam oczywiście przekazywać przepisy i nawet pokazywać potrawy na zdjęciach,  a Wy będziecie chudły każdego dnia:-).

Uwaga! Dla całej rodziny :-)))

6 PRAWD, KTÓRE POMOGŁY ZACZĄĆ I BARDZO SZYBKO ZADZIAŁAŁY :-)))

1. 5 posiłków dziennie - w małych porcjach i wszystko to co do tej pory jadłyście
2. 2 litry wody mineralnej, niegazowanej, można dodać cytrynę, limonkę, pomarańczę lub listek mięty
3. jeść co 2,5- 3,5 godziny tak,  aby nie doprowadzić do głodu
4. do każdego posiłku zjeść pieczywo pełnoziarniste- wszelkie rodzaje
5. jeść maksymalnie 200 g owoców dziennie i nie później niż do godz. 15.00
6.  jeść 0,5 kg świeżych warzyw - to co obecnie w sezonie dostępne:-)))

Po tygodniu od wprowadzenia powyższego:

- schudniesz 2 kg
- poczujesz sie lepiej
- okaże się, że przestałaś podjadać
- zorientujesz się, że jesz więcej i chudniesz
- będziesz chodzić najedzona każdego dnia
- będziesz się budzić szczęśliwa
- twoja perylistyka jelit nie będzie potrzebowała wspomagania Activi :-))))

Rozwinięcie PRAWD w następnym poście:-)



Ann

2 komentarze:

  1. zgadzam sie w 100% jedynie co w mojej ''diecie'' bylo inne to woda niegazowana mieszalam z wysokomineralizowana :) gloda nie chodze a w 6 miesiecy mam -26kg

    OdpowiedzUsuń
  2. :-))), widziałam, widziałam- efekty piękne :-)

    OdpowiedzUsuń