wtorek, 4 lutego 2014

Pierwsze dni czterdziestolatki:-)

Kochani,

Yesssssssss- mój nowy pomysł właśnie zaczął żyć swoim życiem !!!!

Postanowiłam założyć bloga.
Bloga, w którym będę pokazywać jak można być szczęśliwą kobietą pomimo czterdziestoletniej metryki.
To czwarty dzień kiedy mogę nazywać się "czterdziestolatką" i jak w słynnym już polski serialu…"czterdzieści lat minęło jak jeden dzień"….
Ani nie czuje się na tyle, ani mam nadzieje nie wyglądam. Za to czuję się tak jakbym właśnie skończyła 20,  a całe życie było przede mną !!!!
Los jest dla mnie bardzo łaskawy i jeżeli chodzi o wygląd jak również brak nudy. Moje życie jest ekscytujące, podniecające i pełen ciekawych zbiegów okoliczności.
Najważniejsza jednak w tym wszystkim jest miłość <3.
Na swoją czekałam całe 30 lat, ale odkąd ją spotkałam potrafię zdobyć każdą górę i bezustannie spełniam swoje marzenia.
Od dziś będę się tym  z Wami dzieliła :-)))))

Zapraszam serdecznie - będę Waszą dawką energii, pigułką na całe zło i całym sercem pokaże jak być szczęśliwą nawet wtedy, kiedy życie robi nam " pod górkę " :-)))).

Ann

4 komentarze:

  1. To ja bede pierwsza komentujaca :)) i bede tu zagladac czesto-uwielbiam Cie ! Eve

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jeszcze brakuja dwa latka do czterdziestki.Ale to już bliżej niż dalej.Z miłą chęcią tu zostanę:-)Mama trzech synów;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę na pewno częstym gościem tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny wielkie dziękie :-)))- niezmiernie mi miło !

    OdpowiedzUsuń