środa, 18 lutego 2015

Jak wrócić do swojej wagi i poczuć się znów Fit?!


Dzisiejszy post zdeterminowany jest ilością maili jakie od Was dostaje w sprawie tego co robię, że tak chudnę:-))).

Tak, każdy z nas w pewnym momencie decyduje się na pewne kroki i też to uczyniłam...w końcu 40-tka zobowiązuje, a wszelkie próby podjęcia walki o powrót normalnej wagi i mojego " dawnego" wyglądu spełzały na niczym...walczyłam różnymi sposobami i różnymi dietami i choć ćwiczenia po ostatniej ciąży zaczęłam zaledwie 8 tygodni po porodzie ( cc- trzeciej zresztą) nic nie działało...i mogłabym sobie tak dalej się katować,  ...a wystarczyło tylko zobaczyć koleżankę, która z niemożliwego zrobiła możliwe ( dzięki Beata Gołaś) i nagle oczy się otworzyły !!!!!!!!

Oświadczam, nie , nie truje się dietą, nie , nie biorę żadnych prochów, nie, nie stosuje amerykańskich tabletek, nie , nie jem kosmicznego żarcia itd itp...uszczypliwości zazdrosnych koleżanek pozostawiam bez komenatrza- chcieć to móc, zawsze znajdzie się powód, żeby zazdrościć...

Stosuje diete : www.therapolska.com.pl

Diete wprowadziłam i kontynuuje na podstawie spotkań z lekarzem dietetykiem po serii całkiej sporej badań lekarskich zleconych mi do wykonania przed rozpoczęciem całego procesu właściwie nazwanego leczeniem.

Celem jest pobudzenie uśpionego metabolizmu ( u mnie było to związane z stanem chorobowym, wiekiem oraz ciążami i karmieniem- niestety po 40 te procesy zwalniają, a ja miałam dodatkowe problemy zdrowotne, które spotęgowały tą sytuacje).

Co 2 tygodnie otrzymujemy pakiet ( wybranych smakowo przez nas samych) posiłków , które należy samodzielnie przygotowywać w domu.

Cała dieta jest podzielona na 7 etapów i jest uzależniona indywidualnie od naszego organizmu, czasu dojścia do wymarzonej ( ale odpowiedniej -skorygowanej przez dietetyka) wagi. Kolejne miesiące to już proces uczenia się zdrowego jedzenia :-))).

Na początku jemy tylko 3 posiłki , 1 przekąskę dziennie,  a do tego tylko warzywa...aż schudniemy...

Od rozpoczęcia diety, ...a juz minęło 3, 5 tygodnia zjadłam około 35 kg warzyw na różne sposoby:-)))).

Mój wynik po  3 tygodniach to 5 kg mniej, 4 cm w obwodach mniej, 1 rozmiar ciuchowy mniej , płaski brzuch, uśmiech na twarzy, super cera i pięknie oczyszczony organizm :-))))).

Na początku pierwsze dni 3-5 był dramat...głód przesłaniał wszystko, ból głowy nie pozwalał wstać z łóżka, ilość warzyw, którymi dopychałam się co godzina przekraczała wszelkie normy, ale to szybko minęło- dziś już nie mam żadnych problemów i wiem jak sobie radzić z głodem:-)))).

Uwaga! Jakie warzywa i w jakich ilościach można jeść jest również rozpisane i podane dla każdego indywidualnie:-))).

Po pierwszych dwóch tygodniach od stosowania diety poprawiły mi się prawie wszystkie parametry, które były lekko podwyższone :-))).

Jeden, jedyny minus całości - cena !!!! Dlatego nie robię tego tylko dla pięknego wyglądu, robię to dla siebie i własnego zdrowia:-))), wtedy łatwiej jest podejmować takie decyzje.

Pozdrawiam Was słonecznie, bo dziś deszczowo

Ann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz