wtorek, 17 lutego 2015

Pasja połączona z miłością do biżuterii

      Tak,  dawno mnie tu nie było....wiele miesięcy minęło, ale był bardzo ważny powód:-), który zmienił mnie i moje życie, a który za chwilę skończy rok...zadecydowałam, że to On jest dla mnie najważniejszy. Dziś stawia pierwsze samodzielne kroki, dlatego ja mogę wrócić do pisania i znów dzielić z Wami kawałek mojego życia, a zaczynam od wielkiej miłości do biżuterii...Pandora<3.
      W biżuterii Pandora zakochałam się dawno temu...dla mnie dawno, bo było to jakieś 6 lat temu w trakcie podróży poślubnej na Wyspy Bahama...i tam powstała pierwsza, ukochana bransoletka  w kolorze morza karaibskiego- tam miłość trwa do dziś niezmiennie, a moja kolekcja " rośnie w siłę" i daje mi niezliczone możliwości kombinacji.
Poniżej aktualne, które tworze codziennie w zależności od nastroju, humoru, pogody i kolorów w jakie się ubieram - zapraszam Was do mojego osobistego świata Pandory <3

Ann

moja złota królowa w wersji "frozen" 


złoto w wersji " golden eye"


złoto w wersji "summertime"


walentykowa wiosna 


podwójna brązowa  skórka w połączeniu z pojednyczą beżową skórką i dużo drewna i zieleni- soczyście


potrójna szara w otoczeniu bieli


srebrna sztywna na różowo "sweet"


potrójna granatowa w wersji " błękit oceanu" 


moja pierwsza, wymarzona, ukochana, niezmienna już od 6 lat w wersji " morze karaibskie"


złota królowa w soczystej zieleni z akcentem golden i pierwszą essence


druga w kolejności a pierwsza ze złotym zapieciem - szczególna, bo dostałam z okazji urodzenia syna,  w ukochanych brązach


szczególny zestaw z " gołąbkiem pokoju" 


moja złota w wersji "elegance" na wieczór


lubię szaleć kolorystycznie, dlatego w dniu wygranej naszych siatkarzy powstała 
"Polska biało-czerwoni" 


zima połączona z latem w wersji gold 


wiosenna skóra w otoczeniu złota i drewna z akcentem kwiatowym


"mój książe" w lesie 


uwielbiam zieleń, dlatego "polski" koralik Pandory otoczyłam soczystą zielenią


pierwsza oksydowana z pięknym fioletem


cudny zestawik z czarna siłą w wersji essence 


pierwszy zestaw pierścionków - idealny


czerwień zawsze wzbudza emocje " serce"


simple is the best - "moja galaktyka" 


ukochany złoty zestaw " pina colada" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz