niedziela, 15 marca 2015

Ciasteczka owsiane

Kochani, bo znów zostałam zasypana wiadomościami z prośbą o przepis, więc rodzi się kolejny post na blogu.
Dietuje się, dietuje się cały czas i w sumie coraz bardziej mi się to podoba, bo oprócz widocznych efektów poprawy mojego wyglądu, skóry, powrotu do wagi z przed 2 ciąż ( jeszcze zostało 8 kg...), nauczyłam się zdrowo i szybko gotować, mało tego, uwielbiam to i wymyślam coraz to nowe rzeczy:-))).
Moja "torebkowa" dieta nie należy do zbytnio urozmaiconych więc, na bazie składu torebek wymyślam i gotuje własne potrawy tak aby zastępować sobie od czasu do czasu innym jedzeniem.
Tak tez jest z ciasteczkami owsianymi. Owsiankę mam w jadłospisie, wiec czemu nie zrobić z tego ciasteczek, w końcu moje danie można piec, gotować, smażyć, grilować, wiec do dzieła.
Znalazałam dużo przepisów, ale w każdym były składniki niedozwolone, więc odchudziłam internetowe przepisy i zrobiłam swoje ciasteczka dietetyczne>

Składniki:
- szklanka płatków owsianych
- 1 szt. jajka
- jedna łyżka miodu
- jedna łyżka oleju rzepakowego

można urozmaicać- ja dziś do swoich dodałam garść żurawiny i łyżkę cynamonu

Przepis :

Ubić całe jajko i do tego dodać wszystkie składniki, wymieszać, ulepić z tego kulki, ktore łyżką rozpłaszczamy na papierze do pieczenie i wstawiamy do piekarnika nagrzanego na 180 stopni na 14-17 minut i gotowe.

A tak wyglądają dziś moje, pyszne, złociste i pachnące. Trzymam je w szklanym pojemniku, żeby nie były twarde:-).

Smacznego <3

Ann



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz